سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 14 May, 2024
مجله ویستا
رفتار مصرفکننده (عوامل بیرونی)
تاریخ نشر : ۸۴۰۷۰۹
تیراژ : ۱۰۰۰
تعداد صفحه : ۳۲۸
نوبت چاپ : ۱
شابک : ۹۶۴-۵۶۰۸-۹۱-۰
رده دیویی : ۶۵۸.۸۳۴۲
نوع اثر : ترجمه
زبان کتاب : فارسی
قطع : وزیری
جلد : شومیز
محل نشر : تهران
شماره مجلد : ۲
مترجم : صالحاردستانی - عباس
نویسنده : موون - جانسی
نویسنده : مینور - میشل
سه بخش اصلی این مجموعه در باب مدل رفتاری مصرف کننده است. بخش اول کتاب که مروری بر حوزهی مورد مطالعه است از دو فصل تشکیل شده است. در فصل اول حوزهی مربوط به تعریف و چارچوب سازمان دهندهی رفتار مصرف کننده، ذکر گردیده است. در فصل دوم نشان داده میشود که شناخت رفتار مصرف کننده میتواند در ایجاد راهبرد بازاریابی به کار گرفته شود. بخش دوم شامل مجموعهی فصولی است که در آن دربارهی عوامل موثر بر مصرف کنندگان فردی بحث میشود. فرآیندهای مصرف کنندهی فردی شامل پردازش اطلاعات، انگیزش، شخصیت و روان نگاشتی، نگرش، ارتباطات ترغیب کننده و تصمیمگیری است. سرانجام در بخش سوم موضوع تاثیرگذاران محیطی که خریداران و فروشندگان را تحت تاثیر قرار میدهند مطرح میشود که از آن جمله است: موفقیت مصرف کننده، فرآیندهای گروهی، فرهنگ، خرده فرهنگ و رفتارهای بینالمللی و میان فرهنگی. مبحث پایانی کتاب دربارهی جنبهی نا به کار رفتار مصرف کننده است.
تیراژ : ۱۰۰۰
تعداد صفحه : ۳۲۸
نوبت چاپ : ۱
شابک : ۹۶۴-۵۶۰۸-۹۱-۰
رده دیویی : ۶۵۸.۸۳۴۲
نوع اثر : ترجمه
زبان کتاب : فارسی
قطع : وزیری
جلد : شومیز
محل نشر : تهران
شماره مجلد : ۲
مترجم : صالحاردستانی - عباس
نویسنده : موون - جانسی
نویسنده : مینور - میشل
سه بخش اصلی این مجموعه در باب مدل رفتاری مصرف کننده است. بخش اول کتاب که مروری بر حوزهی مورد مطالعه است از دو فصل تشکیل شده است. در فصل اول حوزهی مربوط به تعریف و چارچوب سازمان دهندهی رفتار مصرف کننده، ذکر گردیده است. در فصل دوم نشان داده میشود که شناخت رفتار مصرف کننده میتواند در ایجاد راهبرد بازاریابی به کار گرفته شود. بخش دوم شامل مجموعهی فصولی است که در آن دربارهی عوامل موثر بر مصرف کنندگان فردی بحث میشود. فرآیندهای مصرف کنندهی فردی شامل پردازش اطلاعات، انگیزش، شخصیت و روان نگاشتی، نگرش، ارتباطات ترغیب کننده و تصمیمگیری است. سرانجام در بخش سوم موضوع تاثیرگذاران محیطی که خریداران و فروشندگان را تحت تاثیر قرار میدهند مطرح میشود که از آن جمله است: موفقیت مصرف کننده، فرآیندهای گروهی، فرهنگ، خرده فرهنگ و رفتارهای بینالمللی و میان فرهنگی. مبحث پایانی کتاب دربارهی جنبهی نا به کار رفتار مصرف کننده است.
نمایندگی زیمنس ایران فروش PLC S71200/300/400/1500 | درایو …
دریافت خدمات پرستاری در منزل
پیچ و مهره پارس سهند
تعمیر جک پارکینگ
خرید بلیط هواپیما
شورای نگهبان حسین امیرعبداللهیان حسن روحانی رهبر انقلاب مجلس مجلس شورای اسلامی صادق زیباکلام دولت حجاب انتخابات مجلس انتخابات مجلس دوازدهم
سلامت بارش باران قتل هواشناسی تهران شهرداری تهران سیل سازمان هواشناسی قوه قضاییه پلیس زلزله وزارت بهداشت
خودرو بازار خودرو مسکن قیمت دلار قیمت طلا سایپا قیمت خودرو بانک مرکزی بورس گاز حقوق بازنشستگان دلار
محمد رسول اف نمایشگاه کتاب نمایشگاه کتاب تهران کتاب سینمای ایران دفاع مقدس تئاتر تلویزیون نمایشگاه بینالمللی کتاب تهران رضا عطاران
دانشگاه تهران
جنگ غزه رژیم صهیونیستی غزه فلسطین حماس روسیه افغانستان طوفان الاقصی نوار غزه اوکراین ترکیه رفح
استقلال فوتبال فولاد خوزستان پرسپولیس لیگ برتر مهدی طارمی رئال مادرید فولاد باشگاه استقلال لیگ برتر ایران لیگ برتر فوتبال ایران بازی
هوش مصنوعی فناوری شفق قطبی تبلیغات نوآوری ایلان ماسک ناسا اپل
شیر سلامت روان کنسرو خواب تجهیزات پزشکی فشار خون