سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 30 April, 2024
مجله ویستا


دایره‌المعارف بازاریابی از A تا Z: هشتاد مفهوم که هر مدیری به دانستن آنها نیاز دارد


دایره‌المعارف بازاریابی از A تا Z: هشتاد مفهوم که هر مدیری به دانستن آنها نیاز دارد
نویسنده : کاتلر - فیلیپ
مترجم : ابراهیمی - عبدالحمیدمهرانی - هرمزدرخشان - احمد
محل نشر : تهران
تاریخ نشر : ۱۳۸۳/۰۵/۰۳
رده دیویی : ۶۵۸.۸
قطع : وزیری
جلد : شومیز
تعداد صفحه : ۲۴۰
نوع اثر : ترجمه
زبان کتاب : فارسی
شماره کنگره : ۵۴۱۵ HF/ک۲د۲
نوبت چاپ : ۱
تیراژ : ۳۰۰۰
شابک : ۹۶۴-۸۰۶۵-۳۷-۳

در این مجموعه تعدادی از واژه‌ها و مفاهیم رشته مدیریت و بازاریابی به ترتیب حروف الفبای لاتین فراهم آمده و هر واژه تشریح و تحلیل شده است.


همچنین مشاهده کنید