شنبه, ۸ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 27 April, 2024
مجله ویستا
برنامه آموزشی و درسی دوره دبستانی و پیشدبستانی: ویژه اساتید,دانشجویان,آموزگاران,مربیان و والدین
نویسنده : کورتیس - آدری
مترجم : خادمی - محسن... [و دیگران] -
محل نشر : شیراز
تاریخ نشر : ۱۳۸۲/۱۲/۱۰
رده دیویی : ۳۷۱.
قطع : وزیری
جلد : شومیز
تعداد صفحه : ۲۶۰
نوع اثر : تالیف
زبان کتاب : فارسی
نوبت چاپ : ۱
شماره مجلد : ۱
تیراژ : ۲۰۰۰
شابک : ۹۶۴-۰۶-۳۵۱۹-۷
این کتاب ترجمهای از ویرایش دوم کتاب 'child A curriculum for the pre_ school' است که در آن این مباحث شرح و بررسی شده است: مربیان پیش دبستانی و تاثیر آنها بر برنامه درسی, برنامه درسی در دوره پیش دبستانی, رشد شایستگیهای اجتماعی و فردی, رشد شایستگیهای ارتباطی, رشد شایستگیهای حل مسئله و تحلیلی, و رشد شایستگیهای بدنی. برای نمونه در کتاب خاطر نشان شده است: ـ در تعلیم و تربیت دوره پیش دبستانی باید تاکید زیادی روی روابط انسانی باشد. ـ والدین باید در تعلیم و تربیت کودکان مشارکت داشته باشند. ـ در برنامه درسی باید تعادلی بین فعالیتهای معلم محور و کودک محور وجود داشته باشد. ـ برنامه درسی باید به دنبال اهداف خاصی باشد. ـ برنامه درسی باید نیازهای فردی کودکان را برآورده سازد. ـ برنامه درسی دوره پیش دبستان باید مبتنی بر بازی باشد. ـ برنامه درسی باید از رویکرد 'پایین به بالا' و نه 'بالا به پایین' تبعیت کند. ـ برنامه درسی باید از مداومت برخودار باشد.
مترجم : خادمی - محسن... [و دیگران] -
محل نشر : شیراز
تاریخ نشر : ۱۳۸۲/۱۲/۱۰
رده دیویی : ۳۷۱.
قطع : وزیری
جلد : شومیز
تعداد صفحه : ۲۶۰
نوع اثر : تالیف
زبان کتاب : فارسی
نوبت چاپ : ۱
شماره مجلد : ۱
تیراژ : ۲۰۰۰
شابک : ۹۶۴-۰۶-۳۵۱۹-۷
این کتاب ترجمهای از ویرایش دوم کتاب 'child A curriculum for the pre_ school' است که در آن این مباحث شرح و بررسی شده است: مربیان پیش دبستانی و تاثیر آنها بر برنامه درسی, برنامه درسی در دوره پیش دبستانی, رشد شایستگیهای اجتماعی و فردی, رشد شایستگیهای ارتباطی, رشد شایستگیهای حل مسئله و تحلیلی, و رشد شایستگیهای بدنی. برای نمونه در کتاب خاطر نشان شده است: ـ در تعلیم و تربیت دوره پیش دبستانی باید تاکید زیادی روی روابط انسانی باشد. ـ والدین باید در تعلیم و تربیت کودکان مشارکت داشته باشند. ـ در برنامه درسی باید تعادلی بین فعالیتهای معلم محور و کودک محور وجود داشته باشد. ـ برنامه درسی باید به دنبال اهداف خاصی باشد. ـ برنامه درسی باید نیازهای فردی کودکان را برآورده سازد. ـ برنامه درسی دوره پیش دبستان باید مبتنی بر بازی باشد. ـ برنامه درسی باید از رویکرد 'پایین به بالا' و نه 'بالا به پایین' تبعیت کند. ـ برنامه درسی باید از مداومت برخودار باشد.
همچنین مشاهده کنید
نمایندگی زیمنس ایران فروش PLC S71200/300/400/1500 | درایو …
دریافت خدمات پرستاری در منزل
pameranian.com
پیچ و مهره پارس سهند
خرید میز و صندلی اداری
خرید بلیط هواپیما
گیت کنترل تردد
ایران مجلس شورای اسلامی مجلس حجاب دولت دولت سیزدهم رئیسی رئیس جمهور سیدابراهیم رئیسی گشت ارشاد توماج صالحی جمهوری اسلامی ایران
تهران قتل شهرداری تهران سیل هواشناسی پلیس کنکور وزارت بهداشت بیمارستان سلامت زنان سازمان سنجش
قیمت دلار خودرو قیمت خودرو بازار خودرو دلار بانک مرکزی قیمت طلا سایپا مسکن ارز ایران خودرو تورم
سینمای ایران سینما سریال تلویزیون سریال پایتخت قرآن کریم موسیقی رهبر انقلاب فیلم ترانه علیدوستی مهران مدیری کتاب
کنکور ۱۴۰۳ اینترنت عبدالرسول پورعباس
اسرائیل رژیم صهیونیستی آمریکا فلسطین غزه جنگ غزه روسیه چین حماس اوکراین ترکیه ایالات متحده آمریکا
فوتبال پرسپولیس استقلال جام حذفی آلومینیوم اراک فوتسال بازی تیم ملی فوتسال ایران تراکتور باشگاه پرسپولیس بارسلونا سپاهان
هوش مصنوعی نخبگان سامسونگ مدیران خودرو اپل فناوری آیفون ناسا بنیاد ملی نخبگان ربات رونمایی
سازمان غذا و دارو کاهش وزن روانشناسی بارداری مالاریا افسردگی آلزایمر