دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 29 April, 2024
مجله ویستا


تحقیقات بازاریابی در یک هفته


تاریخ نشر : ۸۴۱۲۲۰
تیراژ : ۳۰۰۰
تعداد صفحه : ۱۳۰
نوبت چاپ : ۱
شابک : ۹۶۴-۶۸۰۱-۵۷-۹
رده دیویی : ۶۵۸.۸۳
نوع اثر : ترجمه
زبان کتاب : فارسی
قطع : رقعی
جلد : شومیز
محل نشر : تهران
مترجم : امامی - محمدحسن
مترجم : درگی - پرویز
نویسنده : برد - پالی

در کتاب، ضمن آن که تحقیقات بازاریابی، گام نخست در فرآیند بازاریابی معرفی می‌شود، اهمیت تحقیقات بازاریابی و چگونگی انجام دادن آن به زبان ساده تشریح می‌گردد. (تحقیقات بازاریابی روش‌های متشکلی مشتمل بر جمع‌آوری، تجزیه و تحلیل، تفسیر و ارائه‌ی اطلاعات است که برای کمک به اتخاذ تصمیمات مربوط به بازاریابی به کار می‌رود) مسائل اساسی تحقیقات بازاریابی، برنامه‌ریزی تحقیقاتی، انواع برنامه‌های تحقیقاتی، شیوه‌های تحقیق، انجام تحقیقات، تجزیه‌ و تحلیل نتایج، و استفاده از تحقیقات هفت مبحث این کتاب هستند.


همچنین مشاهده کنید