شنبه, ۱۵ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 4 May, 2024
مجله ویستا
صداقت سازمانی
کارکنان و مدیران چشم بسته و ساکت هیچ وقت مطلوب و مناسب برای یک سازمان نیستند. باید در سازمان شرایطی فراهم شود که همه بتوانند براحتی صحبت و انتقاد کنند و نظرات خویش رابیان نمایند . حالا اگر شرایط هم فراهم بود و سازمان انتقاد پذیر. اگر فردی بجای اینکه بیاید رو در رو با مدیر انتقاداتش را مطرح کند فقط تعریف و تمجید نماید و پشت سر حرفهایش را بزند نامش چیست ؟ من که فکر می کنم این فرد صداقت سازمانی ندارد و بفکر منافع سازمان نیست و خر خویش را به جلو می راند . شما چه فکر می کنید؟
منبع : خاطرات یک مدیر
نمایندگی زیمنس ایران فروش PLC S71200/300/400/1500 | درایو …
دریافت خدمات پرستاری در منزل
pameranian.com
پیچ و مهره پارس سهند
تعمیر جک پارکینگ
خرید بلیط هواپیما
دولت سیستان و بلوچستان حسین امیرعبداللهیان مجلس شورای اسلامی شورای نگهبان افغانستان انتخابات حسن روحانی حجاب دولت سیزدهم امیرعبداللهیان مجلس
سیل ایران هواشناسی تهران شهرداری تهران سازمان هواشناسی باران آتش سوزی یسنا فضای مجازی هلال احمر قوه قضاییه
خودرو قیمت خودرو قیمت دلار مسکن بانک مرکزی قیمت طلا تورم دلار ارز بازار خودرو حقوق بازنشستگان ایران خودرو
صدا و سیما مسعود اسکویی سوئد مهران غفوریان بی بی سی موسیقی تلویزیون ساواک صداوسیما سریال سینمای ایران تبلیغات
رژیم صهیونیستی فلسطین جنگ غزه حماس روسیه آمریکا ترکیه اوکراین انگلیس نوار غزه ایالات متحده آمریکا اتحادیه اروپا
فوتبال پرسپولیس استقلال سپاهان لیگ برتر باشگاه پرسپولیس باشگاه استقلال علی خطیر بازی جواد نکونام تراکتور لیگ قهرمانان اروپا
اینستاگرام آیفون اپل ناسا صاعقه موبایل گوگل تلفن همراه
استرس کبد چرب فشار خون گرما