شنبه, ۸ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 27 April, 2024
مجله ویستا
رسانههای متفاوت و مفاهیم متعدد بُردِ رسانهای
از مخاطبان رسانه کتاب دو تعريف عمده ارائه شده است: آنانکه به طور مرتب کتاب مىخوانند (جماعت کتابخوان) و آنهايى که کتاب مىخرند (بازار کتاب). برخى از خريداران کتاب در زمره جماعت کتابخوان قرار ندارند و جماعت کتابخوان نيز - به دليل وجود امکانات امانت گرفتن کتاب، استفاده مشترک افراد خانواده و نظاير اينها - داراى گسترهاى عين جماعت خريدار کتاب نيست. دو مقوله فوق نه باهم جمع مىشوند و نه انطباق کاملى دارند. گذشته از اين، جز اطلاعاتى که مىتوان از آمار امانات کتابخانهها يا فروش کتابفروشىها استخراج نمود، ديگر به ندرت اطلاعى در مورد هر يک از دو تعريف مذکور وجود دارد. البته مفهوم مخاطبان يک کتاب خاص ابهام اندکى دارد و شامل مجموعه خوانندگان واقعى آن کتاب در يک زمان مشخص مىشود، هر چند که مرزهاى اين مخاطبان چندان هم بديهى و مسلم نيستند. |
همچنین مشاهده کنید
نمایندگی زیمنس ایران فروش PLC S71200/300/400/1500 | درایو …
دریافت خدمات پرستاری در منزل
pameranian.com
پیچ و مهره پارس سهند
خرید میز و صندلی اداری
خرید بلیط هواپیما
گیت کنترل تردد
حجاب چین حماس ایران دولت رئیس جمهور رئیسی پاکستان گشت ارشاد کارگران رهبر انقلاب سریلانکا
کنکور پایتخت سردار رادان تهران سیل قم سازمان سنجش فضای مجازی اصفهان شهرداری تهران پلیس زنان
خودرو دلار یارانه قیمت خودرو آفریقا قیمت دلار قیمت طلا بازار خودرو ارز سایپا ایران خودرو بانک مرکزی
سریال پایتخت خانواده تلویزیون موسیقی ترانه علیدوستی فیلم سریال سینمای ایران مهران مدیری کتاب
کنکور ۱۴۰۳ عبدالرسول پورعباس
فلسطین غزه اسرائیل رژیم صهیونیستی آمریکا جنگ غزه روسیه طالبان ایالات متحده آمریکا اوکراین طوفان الاقصی جنگ اوکراین
فوتبال جام حذفی آلومینیوم اراک استقلال فوتسال تیم ملی فوتسال ایران بازی بارسلونا باشگاه پرسپولیس باشگاه استقلال تراکتور لیگ برتر انگلیس
همراه اول ناسا الماس تسلا سامسونگ فیلترینگ
مالاریا آلزایمر پیری کاهش وزن سلامت روان زوال عقل