جمعه, ۷ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 26 April, 2024
مجله ویستا
رسانههای متفاوت و مفاهیم متعدد بُردِ رسانهای
از مخاطبان رسانه کتاب دو تعريف عمده ارائه شده است: آنانکه به طور مرتب کتاب مىخوانند (جماعت کتابخوان) و آنهايى که کتاب مىخرند (بازار کتاب). برخى از خريداران کتاب در زمره جماعت کتابخوان قرار ندارند و جماعت کتابخوان نيز - به دليل وجود امکانات امانت گرفتن کتاب، استفاده مشترک افراد خانواده و نظاير اينها - داراى گسترهاى عين جماعت خريدار کتاب نيست. دو مقوله فوق نه باهم جمع مىشوند و نه انطباق کاملى دارند. گذشته از اين، جز اطلاعاتى که مىتوان از آمار امانات کتابخانهها يا فروش کتابفروشىها استخراج نمود، ديگر به ندرت اطلاعى در مورد هر يک از دو تعريف مذکور وجود دارد. البته مفهوم مخاطبان يک کتاب خاص ابهام اندکى دارد و شامل مجموعه خوانندگان واقعى آن کتاب در يک زمان مشخص مىشود، هر چند که مرزهاى اين مخاطبان چندان هم بديهى و مسلم نيستند. |
همچنین مشاهده کنید
نمایندگی زیمنس ایران فروش PLC S71200/300/400/1500 | درایو …
دریافت خدمات پرستاری در منزل
pameranian.com
پیچ و مهره پارس سهند
خرید میز و صندلی اداری
خرید بلیط هواپیما
گیت کنترل تردد
طالبان دولت رئیس جمهور توماج صالحی رئیسی گشت ارشاد رهبر انقلاب کارگران سریلانکا پاکستان مجلس شورای اسلامی دولت سیزدهم
کنکور تهران حجاب سیل هواشناسی سازمان سنجش شهرداری تهران پلیس اصفهان سلامت فراجا وزارت بهداشت
قیمت خودرو قیمت طلا خودرو قیمت دلار دلار بازار خودرو مسکن بانک مرکزی ایران خودرو ارز قیمت سکه سایپا
ترانه علیدوستی تلویزیون گردشگری سریال سینمای ایران مهران مدیری کتاب تئاتر موسیقی
کنکور ۱۴۰۳ عبدالرسول پورعباس
غزه اسرائیل روسیه رژیم صهیونیستی فلسطین جنگ غزه حماس چین طوفان الاقصی اوکراین ترکیه عربستان
فوتبال پرسپولیس استقلال بارسلونا بازی ژاوی باشگاه پرسپولیس باشگاه استقلال فوتسال تراکتور لیگ برتر انگلیس والیبال
تیک تاک همراه اول ناسا اپل فیلترینگ وزیر ارتباطات مایکروسافت عیسی زارع پور
مالاریا کاهش وزن پیری سلامت روان داروخانه