جمعه, ۷ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 26 April, 2024
مجله ویستا
محیط بازاریابی بینالمللی
يک شرکت قبل از تصميم دربارۀ گسترش فعاليتهاى خود به خارج از مرزهاى کشور بايد درک روشنى از محيط بازاريابى بينالمللى داشته باشد. ظرف دو ماهه گذشته اين محيط تغييرات زيادى حاصل کرده است. همين تغييرات، هم فرصتهاى جديد و هم مسائل و مشکلات عديدهاى را پيشآورى شرکتها قرار داده است. اقتصاد جهان، ديگر جهانى شده است. تجارت و سرمايهگذارى جهان، بهسرعت رشد مىکند و کشورهاى اروپاى غربى و شرقي، چين، و جاهاى ديگر، دروازهٔ بازارهاى خود را گشودهاند. رشد مارکهاى تجارى جهاني، در زمينههايى نظير اتومبيل، مواد غذايي، پوشاک، قطعات و لوازم الکترونيک و بسيارى از طبقات کالاى ديگر، قابل توجه بوده است. تعداد شرکتهايى که فعاليتهاى خود را جهانى کردهاند، بهطور قابل توجهى افزايش پيدا کرده است. | ||
در اين ميان، موقعيت برجسته و تفوق و برترى ايالات متحده رو به افول گذاشته است. کشورهايى نظير ژاپن و آلمان، قدرت اقتصادى خود را در بازارهاى جهان افزايش دادهاند. نظام مالى بينالمللى از ظرافت و پيچيدگى زيادى برخوردار شده است و شرکتهاى امريکايى براى حفاظت بازارهاى خارجى در مقابل رقابت سايرين، بهطور روزافزونى با موانع تجارى روبرو مىشوند. |
همچنین مشاهده کنید
نمایندگی زیمنس ایران فروش PLC S71200/300/400/1500 | درایو …
دریافت خدمات پرستاری در منزل
pameranian.com
پیچ و مهره پارس سهند
خرید میز و صندلی اداری
خرید بلیط هواپیما
گیت کنترل تردد
غزه آمریکا طالبان توماج صالحی حجاب گشت ارشاد رهبر انقلاب سریلانکا کارگران پاکستان مجلس شورای اسلامی دولت
آتش سوزی کنکور سیل هواشناسی تهران سازمان سنجش شهرداری تهران پلیس سلامت فراجا قتل زنان
قیمت خودرو خودرو ارز قیمت دلار دلار قیمت طلا بازار خودرو بانک مرکزی ایران خودرو قیمت سکه مسکن سایپا
ترانه علیدوستی تلویزیون فیلم سینمای ایران مهران مدیری موسیقی کتاب تئاتر شعر
اسرائیل رژیم صهیونیستی روسیه فلسطین جنگ غزه حماس اوکراین طوفان الاقصی ایالات متحده آمریکا اتحادیه اروپا ترکیه عربستان
فوتبال پرسپولیس سردار آزمون استقلال بارسلونا بازی باشگاه پرسپولیس باشگاه استقلال فوتسال تراکتور لیگ برتر انگلیس تیم ملی فوتسال ایران
تیک تاک بنیاد ملی نخبگان ناسا وزیر ارتباطات عیسی زارع پور همراه اول تبلیغات اپل
مالاریا سلامت روان کاهش وزن استرس پیری داروخانه دوش گرفتن