دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 6 May, 2024
مجله ویستا
محیط فرهنگی
هر کشورى داراى معتقدات، معيارها و منهيات مخصوص به خود است. قبل از تهيه يک برنامه بازاريابي، يک فروشنده بايد طرز فکر مصرفکنندگان خارجى را دربارهٔ مصرف کالاهاى معينى مورد مطالعه قرار دهد. در اين زمينه، اغلب فروشندگان به موارد جالبى بر مىخورند. براى مثال، جالب است بدانيد که يک مرد فرانسوى دو برابر همسر خود از اقلام و لوازم آرايشى استفاده مىکند و مصرف اسپاگتى آلمانىها و فرانسوىها، دو برابر ايتاليايىها است و کودکان ايتاليايى بهعنوان تهبندي، شکلات را بين تکههاى نان قرار مىدهند و مىخورند و زنان در تانزانيا از ترس کچل شدن يا ضعف جنسى به بچههاى خود تخممرغ نمىدهند. معيارها و رفتارهاى تجارى نيز از يک کشور به کشور ديگر فرق مىکند. مديران بازاريابى بايد قبل از شروع فعاليتهاى خود در کشورهاى ديگر به بررسى اين مسائل و عوامل بپردازند. | |
همچنین مشاهده کنید
نمایندگی زیمنس ایران فروش PLC S71200/300/400/1500 | درایو …
دریافت خدمات پرستاری در منزل
pameranian.com
پیچ و مهره پارس سهند
تعمیر جک پارکینگ
خرید بلیط هواپیما
ایران رافائل گروسی رهبر انقلاب حج مجلس شورای اسلامی کردستان عراق دولت شورای نگهبان انتخابات دولت سیزدهم حسین امیرعبداللهیان رسانه
تهران شهرداری تهران هواشناسی قوه قضاییه حجاب آموزش و پرورش فضای مجازی قتل پلیس سیلاب سازمان هواشناسی شهرداری
ایران خودرو خودرو بانک مرکزی قیمت دلار قیمت طلا قیمت خودرو بازار خودرو دلار حقوق بازنشستگان مسکن قیمت بورس
تئاتر سریال سریال افعی تهران محمدعلی علومی نمایشگاه کتاب موسیقی تلویزیون دفاع مقدس سینمای ایران صدا و سیما صداوسیما سینما
مغز دانشگاه آزاد اسلامی دانش بنیان گوشی هوشمند
رژیم صهیونیستی اسرائیل غزه فلسطین حماس جنگ غزه آمریکا روسیه اوکراین طوفان الاقصی رفح نوار غزه
پرسپولیس فوتبال استقلال لیگ برتر نساجی ذوب آهن لیگ برتر ایران رئال مادرید بازی سپاهان جواد نکونام لیگ برتر فوتبال ایران
هوش مصنوعی اپل سامسونگ آیفون گوگل باتری مایکروسافت پهپاد اینستاگرام تلفن همراه ناسا
رژیم غذایی بیمه چاقی زیبایی ویتامین چای کاهش وزن آلرژی دندانپزشکی