جمعه, ۷ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 26 April, 2024
مجله ویستا

گره کور پیشانی را باز کنید!


گره کور پیشانی را باز کنید!
فکر نکنید تنها راه زیباترشدن و جوان‌ماندن، تیغ جراحی است.
منطقه پیشانی و بین ابروها یکی از قسمت‌هایی است که به سادگی چین می‌افتد و اگر فردی به این موضوع بی‌توجه باشد، بعد از مدت کوتاهی صاحب پیشانی‌ای پر از چین و چروک می‌شود اما نرمش‌های مخصوصی وجود دارند که می‌توانند برای این ناحیه از صورت بسیار مفید باشند.
▪ اولین نرمش
تا جایی که ممکن است اخم کنید و همزمان که سعی می‌کنید ابروها را به هم نزدیک کنید، آنها را به سمت چشم‌ها هم پایین بکشید. حالا ابروها را تا حد ممکن بالا ببرید. این کار را ۵بار انجام دهید.
▪ دومین نرمش
روی تختخواب خود دراز بکشید؛ طوری‌که سرتان از لبه تخت آویزان باشد. حالا چشم‌هایتان را کاملا باز کنید و ابروهایتان را تا جایی که ممکن است، بالا ببرید. استراحت کنید و این حرکت را ۱۰مرتبه تکرار کنید.
▪ سومین نرمش
راست بنشینید و به جلو نگاه کنید. در همین حالت، ابروهایتان را تا روی چشم‌ها پایین بیاورید، بینی‌تان را کاملا چین بدهید تا سوراخ‌های بینی شما به صورت پخ‌دار شوند. حالا در همین حالت بمانید و تا ۱۰ بشمارید؛ سپس استراحت کرده و ۵ بار دیگر نیز این حرکت را تکرار کنید.
▪ چهارمین نرمش
انگشت‌های هر دست را به هم بچسبانید؛ طوری که انگشت شست نیز به ۴انگشت دیگر چسبیده باشد و انگشت‌ها را روی شقیقه، محل اتصال سر و جمجمه بگذارید. فشاری در جهت بالا وارد کنید و به همین حالت بمانید و بعد، ابروها را بالا ببرید و تا ۶ بشمارید. بعد از آن استراحت کنید. این حرکت با مورد هدف قراردادن عضلات پیشانی و پشت سر، چین‌های اطراف ابروها را از بین می‌برد.
▪ پنجمین و آخرین نرمش
ابتدا سر انگشت میانی هر دست را روی مرکز هرکدام از ابروها قرار دهید. ابروها را به سمت خارج از صورت حرکت دهید و در همان لحظه سعی کنید اخم کنید. برای ۶ ثانیه در همین حال باقی بمانید. قدم بعدی، برعکس انجام دادن همین نرمش است. سر انگشت میانی هر دست را روی مرکز هر کدام از ابروها قرار دهید و این‌بار آنها را توسط دست‌ها به هم نزدیک کنید و همزمان، ابروها را بالا ببرید و مجددا تا ۶ بشمارید. این نرمش با تاثیر مستقیم بر عضلات بالای ابروها، خطوط روی پیشانی و بین ابروها را از بین می‌برد.
منبع : مرکز خدمات مشاوره ای شرکت نفت


همچنین مشاهده کنید