در هفتههای اخیر و بعد از شروع مذاکرات بین ایران و امریکا همهجا تحلیلها درباره سناریوهای گوناگونی است که اقتصاد ایران با آنها روبهرو خواهد بود. در این گزارش نگاهی داریم به فرصتهایی که در صورت توافق احتمالا برای صنعت خودرو ما ایجاد خواهد شد. در این میان همانطور که میدانید انتخاب شریک تجاری برای شرکتهای خودروسازی به یکی از تصمیمات راهبردی و تعیینکننده بدل شده است؛ تصمیمی که صرفا به شهرت یا اندازه برند محدود نمیشود و تحتتاثیر تحولات سریع بازار، فناوریهای نوین و تغییرات ژئوپلتیک قرار دارد. …