سال ۱۴۰۴ میتواند بهعنوان نقطه عطفی بزرگ و سرنوشتساز در تاریخ صنعت و بازار خودرو ایران ثبت شود؛ سالی که فرصتها و تهدیدها همزمان در کنار یکدیگر قرار گرفتهاند تا مسیر آینده این صنعت را رقم بزنند. آیا این صنعت توان عبور از چالشهای دیرینه و ورود به دورهای از احیا و رشد را دارد یا همچنان در دام مشکلات ساختاری همیشگی گرفتار خواهد ماند؟ اهداف بلندپروازانه تولید، تلاشهای پیچیده برای ارتقای فناوری، مذاکرات حساس برای ایجاد شراکتهای بینالمللی و نیاز مبرم به حل بحرانهای اقتصادی، همه و همه صنعت خودرو …