شنبه / ۱۱ مرداد / ۱۴۰۴ - 2 August, 2025
 روزنامه شرق / ۱۴۰۴/۰۳/۱۰

خدمات پس از فروش، بحران پنهان در بازار خودروهای مونتاژی

خدمات پس از فروش، بحران پنهان در بازار خودروهای مونتاژی
در سال‌های اخیر و با کاهش ورود خودروهای اروپایی و ژاپنی به بازار ایران، فضا برای گسترش حضور برندهای چینی به‌شدت باز شده است. شرکت‌هایی همچون مدیران‌خودرو، به ‌عنوان نماینده رسمی برند چری‌چین (با نام تجاری MVM)، توانسته‌اند سهم درخور توجهی از بازار خودروهای سبک را به خود اختصاص دهند؛ اما در کنار رشد فروش، موجی از نارضایتی‌های عمیق و گسترده درباره کیفیت خدمات پس از فروش، ذهن مشتریان را به‌شدت درگیر کرده است.