شنبه / ۱۱ مرداد / ۱۴۰۴ - 2 August, 2025
 سایت شارا / ۱۴۰۴/۰۴/۱۷

بازگشت تبلیغات چهره‌محور در برندهای مد و زیبایی ۲۰۲۵؛ اعتمادسازی با چهره‌های آشنا - شارا

بازگشت تبلیغات چهره‌محور در برندهای مد و زیبایی ۲۰۲۵؛ اعتمادسازی با چهره‌های آشنا - شارا
شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || برندهای مد و زیبایی در سال ۲۰۲۵ با بازگشت به تبلیغات کلاسیک چهره‌ها سعی در احیای اعتماد مصرف‌کنندگان دارند. ریچل