در گفتگو با یک مدرس دانشگاه مطرح شد؛ پیش بینی آینده روابط عمومی تا سال 2050/ روابط عمومیها بر ایجاد ارزش افزوده، خلاقیت و ارتباطات انسانی تمرکز کنند | شفقنا
شفقنا رسانه- هوش مصنوعی به کمک روابط عمومی سازمانها آمده است. این فناوری میتواند احساسات مردم را بفهمد، محتوا تولید کند و حتی بحرانها را قبل از وقوع سریعتر، دقیقتر و هوشمندانهتر از قبل پیشبینی کند. در گفتوگویی اختصاصی با مریم سلیمی، دکترای علوم ارتباطات، پژوهشگر حوزه روابط عمومی و از مدرسان سوادهای مختلف از [ ]