در حالی که بازار فروش آنلاین محصولات آرایشی و بهداشتی در ایران طی سالهای اخیر شاهد رشد برندهای متعددی بوده، یک نام تازه اما پرقدرت توانسته نگاهها را به سمت خود جلب کند: لیدیران.بر اساس بررسیها و گزارشهایی که اخیراً در خبرگزاری ها منتشر شده، لیدیران به عنوان یک برند نوظهور در فضای دیجیتال، با تکیه بر قیمتهای رقابتی، تنوع محصولات، و تجربه حرفهای در تأمین مستقیم کالاهای حوزه سلامتی، بهداشتی و زیبایی، در حال تبدیل شدن به یکی از رقبای اصلی برندهای قدیمی و به نسبت معروف است.