انتقاد داوطلبان آزمون استخدامی آموزش و پرورش به روند جذب معلمان در سال ۱۴۰۴
در حالی که وزارت آموزش و پرورش با کمبود شدید نیروی انسانی در مدارس کشور مواجه است، جمعی از داوطلبان آزمون استخدامی این نهاد، نسبت به روند غیرشفاف، تبعیضآمیز و فاقد استانداردهای علمی در فرآیند جذب معلم در سال ۱۴۰۴ واکنش نشان دادهاند. آنان با اشاره به ظرفیتهای صفر در برخی شهرها، امتیازدهی بر مبنای تأهل و فرزندآوری، حذف رشتههای غیرمرتبط و اعلام منابع جدید در آستانه آزمون، خواستار بازنگری فوری در این سیاستها شدهاند.