دوشنبه / ۶ مرداد / ۱۴۰۴ - 28 July, 2025
 مجله پیوست / ۱۴۰۴/۰۲/۱۰

وقت آن رسیده است که بازاریابان از قیف خطی فراتر بروند - پیوست

وقت آن رسیده است که بازاریابان از قیف خطی فراتر بروند - پیوست
 رفتار مصرف‌کنندگان در عصر دیجیتال امروز، به یک معما تبدیل شده است که دیگر نمی‌توان آن را با الگوهای سنتی مثل قیف بازاریابی توصیف کرد. با ظهور تکنولوژی و تغییرات سریع در الگوهای خرید، کار بازاریابان در یک مسیر خطی نمی‌گنجد و با چالش‌های جدیدی روبه‌رو هستند که نیازمند رویکردهای نوآورانه و سازگار است. مصرف‌کنندگان