دوشنبه / ۶ مرداد / ۱۴۰۴ - 28 July, 2025
 سایت خبرآنلاین / ۱۴۰۴/۰۴/۳۰

از دیدار حضوری تا پیامک؟؛ خدمات هوشمند گاز زنجان در بهار ۱۴۰۴

از دیدار حضوری تا پیامک؟؛ خدمات هوشمند گاز زنجان در بهار ۱۴۰۴
در راستای ارتقای شفافیت، تعامل مستقیم با مردم و توسعه خدمات الکترونیکی، شرکت گاز استان زنجان طی بهار ۱۴۰۴ به ۱۶۷ درخواست، شکایت و مراجعه مردمی پاسخ مؤثر داده است. این آمار گویای رویکرد پاسخ‌محور و مردم‌مدار این شرکت در تعامل با شهروندان و افزایش رضایت عمومی است.