شنبه / ۱۱ مرداد / ۱۴۰۴ - 2 August, 2025
 سایت خبرآنلاین / ۱۴۰۴/۰۴/۱۶

وقتی کارشناس صداوسیما اسم موشک‌ها را نمی‌داند/وقتی رسانه‌ها حرف تازه ندارند، مخاطب به سراغ دشمن می‌رود

وقتی کارشناس صداوسیما اسم موشک‌ها را نمی‌داند/وقتی رسانه‌ها حرف تازه ندارند، مخاطب به سراغ دشمن می‌رود
در جریان جنگ تحمیلی ۱۲ روزه‌ی اخیر رسانه‌ی ملی بار دیگر نقش محوری و پُرچالشی در روایت وقایع ایفا کرد. در این میان، پرسش‌هایی در فضای عمومی و رسانه‌ای درباره‌ی نحوه‌ی روایت، ترکیب کارشناسان، و شیوه‌ی پوشش بحران مطرح شد؛ پرسش‌هایی که فارغ از موضع‌گیری، می‌تواند زمینه‌ای برای گفت‌وگویی عمیق درباره‌ی کارکرد رسانه در بزنگاه‌های حساس فراهم کند.