شنبه / ۱۱ مرداد / ۱۴۰۴ - 2 August, 2025
 خبرگزاری جام جم / ۱۴۰۴/۰۴/۰۷

فراسوی سود؛ نقطه آزمون وجدان تجاری برندها در شرایط جنگ

فراسوی سود؛ نقطه آزمون وجدان تجاری برندها در شرایط جنگ
بحران‌ها، به‌ویژه از نوع منازعات نظامی، تنها با شاخص‌های ژئوپلیتیک یا امنیتی ارزیابی نمی‌شوند؛ بلکه به‌عنوان محرک‌هایی عمیق در ساحت روانی و اجتماعی، می‌توانند لایه‌های پنهان جامعه و بازار را آشکار کنند. جنگ اخیر میان ایران و اسرائیل نیز از همین دست بود؛ رویدادی که نه‌تنها عرصه سیاست، بلکه بافت روانی و اقتصادی مردم را تحت‌تأثیر قرار داد و برندها و کسب‌وکارها را در برابر یک پرسش اساسی قرار داد: نقش ما در لحظه بحران چیست؟