سه شنبه / ۷ مرداد / ۱۴۰۴ - 29 July, 2025
 خبرگزاری جام جم / ۱۴۰۴/۰۲/۲۷

روابط عمومی در مسیر بلوغ: ضرورت تحول و حرفه‌ای‌سازی

روابط عمومی در مسیر بلوغ: ضرورت تحول و حرفه‌ای‌سازی
۲۷ اردیبهشت ماه هر سال در ایران، به عنوان روز روابط عمومی شناخته می‌شود؛ اگر چه از سال ۱۳۹۲ به همت دبیرخانه دائمی کنفرانس‌های روابط عمومی برای گرامی‌داشت آن هفته‌ی روابط عمومی برگزار می‌شود. (این دبیرخانه از سال ۱۳۸۴ نسبت به برگزاری همایش‌های روابط عمومی الکترونیک، روابط عمومی و صنعت و حرفه‌ای‌گرایی در روابط عمومی اقدام کرده است). روابط عمومی به عنوان یک نهاد پشتیبان‌کننده در هر سازمانی نقش مهمی ایفا می‌کند؛ به شرط‌ها و شروط‌ها.