جمعه / ۱۰ مرداد / ۱۴۰۴ - 1 August, 2025
 خبرگزاری جام جم / ۱۴۰۴/۰۴/۰۹

مدیریت مصرف زمانی موفق خواهد بود که بر سه اصل اطلاع‌رسانی، فرهنگ‌سازی و اعتمادسازی استوار باشد

مدیریت مصرف زمانی موفق خواهد بود که بر سه اصل اطلاع‌رسانی، فرهنگ‌سازی و اعتمادسازی استوار باشد
نشست تخصصی بررسی ۱۴ مگاپروژه و ۳۶ بسته مدیریت مصرف پیک بار تابستان ۱۴۰۴ با حضور سید سعید میر شریفی، نماینده و ناظر عالی شرکت توانیر در حوزه نظارت و پایش مدیریت مصرف، با حضور مدیرعامل، معاونان و مدیران شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل برگزار شد.