سیدعلی موسوی میرکلایی، مدیرکل سنجش مخاطب سازمان صداوسیما با حضور در استودیو شبکه خبر گفت: بیش از ۳۸ میلیون نفر، برنامههای ویژه سحر و افطار ماه رمضان امسال رسانهملی را دیدهاند. ما هفت نظرسنجی انجام دادیم که نتایج خوبی را از زحمات همکاران در معاونتهای صدا، سیما و سیاسی سازمان داشتیم. این نظرسنجیها به این شکل است که در هفته اول نوروز برنامههای ویژه تحویل سال را و سریالها را و در هفته دوم برنامههای ویژه تحویل سال و برنامههایی که در ایام نوروز پخش شد را رصد کنیم. میزان استفاده از برنامههای صداوسیما …