سه شنبه / ۷ مرداد / ۱۴۰۴ - 29 July, 2025
 خبرگزاری ایسنا / ۱۴۰۴/۰۲/۲۷

روابط عمومی در ایران؛ از بحران بی‌نقشی تا روایت‌های بی‌اثر

روابط عمومی در ایران؛ از بحران بی‌نقشی تا روایت‌های بی‌اثر
نویسنده کتاب «روابط خیلی عمومی» گفت: در اغلب نهادهای ایرانی، روابط عمومی نه‌تنها نقش استراتژیک ندارد، بلکه به واحدی اجرایی برای پوشش اخبار مدیران تقلیل یافته و همین رویکرد موجب تضعیف اعتماد عمومی و ناکارآمدی ارتباطات سازمانی شده است.