پنجشنبه / ۹ مرداد / ۱۴۰۴ - 31 July, 2025
 خبرگزاری ایرنا / ۱۴۰۴/۰۳/۱۲

از قاب دوربین تا مقصد سفر؛ نقش راهبردی تولیدات تصویری در برندسازی گردشگری

از قاب دوربین تا مقصد سفر؛ نقش راهبردی تولیدات تصویری در برندسازی گردشگری
ساری- ایرنا- رسانه، به ویژه سینما و تلویزیون امروزه، نقشی فراتر از سرگرمی صرف یافته است و به یکی از موثرترین ابزارهای شکل‌دهی به ذهنیت عمومی درباره مکان‌ها، فرهنگ‌ها وهویت‌ها تبدیل شد.