شنبه / ۱۱ مرداد / ۱۴۰۴ - 2 August, 2025
 خبرگزاری ایلنا / ۱۴۰۳/۱۱/۲۸

توسعه هوش مصنوعی در خدمات بانک کشاورزی/ضرورت تحول در تحلیل رفتار مشتریان با پژوهش های نتیجه محور

توسعه هوش مصنوعی در خدمات بانک کشاورزی/ضرورت تحول در تحلیل رفتار مشتریان با پژوهش های نتیجه محور
مدیرعامل بانک کشاورزی بر لزوم شناسایی چالش‌ها و فرصت‌های پیش‌رو از طریق پژوهش تأکید کرد و گفت: پژوهش‌ها باید به صورت کاربردی و به زبان سازمان بیان شوند و پیشنهادات واضح و قابل‌اجرا و راهنمایی‌های لازم را برای تصمیم‌گیری‌های کلان ارائه دهند.