سه شنبه / ۷ مرداد / ۱۴۰۴ - 29 July, 2025
 خبرگزاری ایانا / ۱۴۰۴/۰۲/۲۷

روابط عمومی باید از مناسبت‌گرایی به برنامه‌محوری برسد / سرمایه اجتماعی؛ محصول روابط عمومی راهبردی

روابط عمومی باید از مناسبت‌گرایی به برنامه‌محوری برسد / سرمایه اجتماعی؛ محصول روابط عمومی راهبردی
تهران-ایانا- رئیس اداره برنامه‌ریزی و آموزش مرکز روابط عمومی وزارت جهاد کشاورزی گفت: روابط عمومی باید با برنامه و چشم‌انداز حرکت کند؛ بدون استراتژی، حتی بهترین اقدامات هم بی‌ثمر خواهد ماند.