دوشنبه / ۶ مرداد / ۱۴۰۴ - 28 July, 2025
 سایت گیمفا / ۱۴۰۳/۱۲/۱۱

تبحر فرام‌سافتور در استفاده مجدد از دارایی‌ها؛ طراحی Blighttown تنها با ده تکه چوب مختلف - گیمفا

تبحر فرام‌سافتور در استفاده مجدد از دارایی‌ها؛ طراحی Blighttown تنها با ده تکه چوب مختلف - گیمفا
مهارت استودیوی فرام‌سافتور در استفاده مجدد از دارایی‌ها ثابت شده و اکنون، یک طراح ماد به این نیتجه رسیده است که سابقۀ استودیو در این زمینه به ده سال پیش بازمی‌گردد؛ زمانی که Blighttown در Dark Souls را تنها با ده تکه چوب مختلف طراحی کرده بود. اسکات مونی (Scott Mooney) یا Grimrukh، طراح ماد،