شنبه / ۱۱ مرداد / ۱۴۰۴ - 2 August, 2025
 سایت گیمفا / ۱۴۰۳/۱۱/۲۶

کارگردان Elden Ring Nightreign: الهام‌گرفتن از بازی‌های بتل رویال در برنامه‌های اولیه ما برای توسعه نبود - گیمفا

کارگردان Elden Ring Nightreign: الهام‌گرفتن از بازی‌های بتل رویال در برنامه‌های اولیه ما برای توسعه نبود - گیمفا
به گفته کارگردان Elden Ring: Nightreign، ایده‌هایی نظیر استفاده از دایره‌های محدود شونده همانند بسیاری از بازی‌های بتل رویال، در اواسط توسعه به بازی اضافه شد. با انتشار اطلاعات بیشتری از بازی Elden Ring: Nightreign در طی چند روز گذشته، بر کسی پوشیده نیست که تاثیر گرفتن از بازی‌های سبک بتل رویال، به وضوح در