شنبه / ۱۱ مرداد / ۱۴۰۴ - 2 August, 2025
 سایت فرارو / ۱۴۰۴/۰۲/۰۳

برندسازی شهری زیر سایه بیلبوردها؛ تهران دوست داشتنی شده؟

برندسازی شهری زیر سایه بیلبوردها؛ تهران دوست داشتنی شده؟
در تلویزیون و شبکه‌های اجتماعی کلیپ‌هایی از مناطق دیدنی تهران، خدمات شهری، گفت‌و‌گو با ساکنان مناطق مختلف و نمایش پروژه‌های عمرانی تهیه و پخش شده که با محوریت شعار «تهران دوست‌داشتنی» سعی در شکل‌دهی یک روایت جدید از پایتخت دارند، اما از کیفیت بالایی برای موفقیت بر تأثیرگذاری بر افکار عمومی برخوردار نیستند! این کلیپ‌ها با کیفیتی کاملاً معمولی و به شکلی طراحی شده‌اند که نمی‌تواند توجه مخاطب را به اندازه کافی به خود جلب کند.