پنجشنبه / ۹ مرداد / ۱۴۰۴ - 31 July, 2025
 سایت اعتماد آنلاین / ۱۴۰۴/۰۴/۲۱

سازمان غذا و دارو هشدار داد: تبلیغات گمراه‌کننده قطره‌های چشمی در فضای مجازی

سازمان غذا و دارو هشدار داد: تبلیغات گمراه‌کننده قطره‌های چشمی در فضای مجازی
دکتر ندا کاظمی‌نیا افزود: پیرچشمی یک پدیده طبیعی مرتبط با افزایش سن است و درمان آن تنها از طریق عینک، لنز یا روش‌های جراحی مانند لیزر امکان‌پذیر است. بنابراین، نباید به تبلیغات اغواکننده و غیرعلمی در فضای مجازی اعتماد کرد.