چهارشنبه / ۸ مرداد / ۱۴۰۴ - 30 July, 2025
 سایت انتخاب / ۱۴۰۳/۱۲/۰۱

دادستان کل کشور: تبلیغات دیداری از تبلیغات شنیداری اثرگذارتر است؛ سازمان‌های فرهنگی این امر را برای جلوگیری از تظاهر به روزه‌خواری در ملاءعام مورد توجه ویژه قرار دهند

دادستان کل کشور: تبلیغات دیداری از تبلیغات شنیداری اثرگذارتر است؛ سازمان‌های فرهنگی این امر را برای جلوگیری از تظاهر به روزه‌خواری در ملاءعام مورد توجه ویژه قرار دهند
دادستان کل کشور در پایان با اعلام اینکه تبلیغات دیداری در زمینه ترویج فرهنگ و اخلاق باید در جامعه افزایش پیدا کند، گفت: تبلیغات دیداری از تبلیغات شنیداری اثرگذارتر است و سازمان‌های فرهنگی مناسب است که این امر را برای ماه مبارک رمضان و جلوگیری از تظاهر به روزه‌خواری در ملاءعام مورد توجه ویژه قرار دهند.