شنبه / ۱۱ مرداد / ۱۴۰۴ - 2 August, 2025
 سایت اقتصاد پویا / ۱۴۰۴/۰۲/۲۷

ارتباط موثر روابط عمومی با رسانه‌ها بازی برد- برد نام های تجاری - سایت خبری اقتصاد پویا

ارتباط موثر روابط عمومی با رسانه‌ها بازی برد- برد نام های تجاری - سایت خبری اقتصاد پویا
موضوعی با اهمیت در پیشبرد اهداف تجاری سازمان‌ها که در بسیاری موارد از سوی کارشناسان روابط عمومی مغفول مانده و گاها باعث ایجاد برخی اختلافات میان رسانه ها و سازمان‌ها نیز شده است. این در شرایطی است که ارتباط کارآمد و هدف‌گذاری شده در میزان رضایت مشتریان و ایجاد تصویری خوشایند از نام‌ تجاری در [ ]