چهارشنبه / ۸ مرداد / ۱۴۰۴ - 30 July, 2025
 سایت دنیای خودرو / ۱۴۰۳/۱۲/۰۶

اهمیت «گوریلا مارکتینگ» و «نیتیو مارکتینگ» در تثبیت جایگاه برندهای خودرویی

اهمیت «گوریلا مارکتینگ» و «نیتیو مارکتینگ» در تثبیت جایگاه برندهای خودرویی
گوریلا مارکتینگ با تکیه بر خلاقیت و اجرای کم‌هزینه اما تاثیرگذار، می‌تواند توجه مخاطبان را به‌شکلی غیرمنتظره جلب کند. این روش به‌ویژه در صنعت‌خودرو که مشتریان به‌دنبال تجربیات منحصر به‌فرد و به یاد ماندنی هستند، می‌تواند با اجرای کمپین‌های تعاملی، رویدادهای شگفت‌انگیز و تبلیغات محیطی خلاقانه، برند را در ذهن مخاطب ماندگار کند