یکشنبه / ۵ مرداد / ۱۴۰۴ - 27 July, 2025
 روزنامه دنیای اقتصاد / ۱۴۰۴/۰۳/۱۳

خیز ایکس‌تریم برای اعتمادسازی

خیز ایکس‌تریم برای اعتمادسازی
در بازار رقابتی و پویای صنعت خودرو، تنها تولید محصول باکیفیت کافی نیست؛ بلکه تداوم رابطه سازنده با مشتریان از طریق خدمات پس از فروش، به یکی از ارکان اصلی موفقیت برندها تبدیل شده است. برند لوکس ایکس‌تریم، به‌عنوان یکی از برندهای تازه‌نفس اما در عین حال لاکچری در بازار ایران، طی یک سال‌ اخیر با تمرکز بر رضایت مشتری، توسعه شبکه خدماتی و ارائه کمپین‌های فصلی، تلاش کرده جایگاه خود را در ذهن مصرف‌کننده تثبیت کند.