یکشنبه / ۵ مرداد / ۱۴۰۴ - 27 July, 2025
 روزنامه دنیای اقتصاد / ۱۴۰۴/۰۲/۳۱

افق روابط عمومی توسعه‌‌گرا در صنعت پتروشیمی

افق روابط عمومی توسعه‌‌گرا در صنعت پتروشیمی
در دورانی که صنایع راهبردی بیش از هر زمان دیگری با فشارهای چندجانبه از سوی اقتصاد جهانی، تحولات فناورانه، الزامات زیست‌‌محیطی و افکار عمومی مواجهند، نقش روابط عمومی از یک کارکرد تبلیغاتی صرف فراتر رفته و به بخشی از زیرساخت‌‌های حکمرانی صنعتی تبدیل شده است. صنعت پتروشیمی ایران نیز به‌‌عنوان یکی از ستون‌‌های اقتصاد ملی، اکنون در بزنگاهی حساس ایستاده است؛ جایی که برنامه هفتم توسعه تلاش دارد با ترسیم مسیرهای کلان، آن را به‌‌سوی ارزش‌‌آفرینی بیشتر، حکمرانی موثرتر و تعامل جهانی هوشمندانه‌‌تر سوق دهد. اما …