شنبه / ۱۱ مرداد / ۱۴۰۴ - 2 August, 2025
 روزنامه دنیای اقتصاد / ۱۴۰۴/۰۴/۱۸

رویکردهای صنعت نمایشگاهی در پسا جنگ

رویکردهای صنعت نمایشگاهی در پسا جنگ
صنعت نمایشگاهی ایران پس از فراز و فرودهای متعدد در سه دهه اخیر به ویژه تبعات ناشی از بیماری کووید در سال‌های ۱۳۹۸ تا ۱۴۰۰ با شروع مجدد توانست در شرایط تشدید تحریم‌های بین‌المللی و جنگ اقتصادی پس از سال ۱۳۹۰ به‌عنوان ابزاری قدرتمند و پیشران، ظرفیت‌ها و توان تولید کالا و خدمات کشور را در عرصه‌های داخلی و خارجی به دنیا نشان داده و از سوی دیگر نگاه سرمایه‌گذاران و خریداران خارجی را به توانمندی‌های فنی و مهندسی و تولید صنعتی ایران جلب کند.