پنجشنبه / ۹ مرداد / ۱۴۰۴ - 31 July, 2025
 روزنامه دنیای اقتصاد / ۱۴۰۴/۰۲/۱۰

پاسخ‌گویی هوش مصنوعی به مشتریان رستوران‌ها

پاسخ‌گویی هوش مصنوعی  به مشتریان رستوران‌ها
ایسنا: برنامه یلپ(Yelp) که مخصوص ارائه خدمات به کاربران، شامل رزرو رستوران و دندانپزشکی و سالن‌های زیبایی و غیره است، قصد دارد از این پس از هوش مصنوعی برای کمک به رستوران‌ها در جهت پاسخ‌گویی به تماس‌ها و رزروهای تلفنی استفاده کند. یلپ برای ارائه خدمات رستورانی به کاربران خود می‌خواهد از هوش مصنوعی استفاده کند. این سیستم همچنین هرزنامه‌ها را فیلتر می‌کند، به سوالات پاسخ می‌دهد و افراد را در فهرست انتظار قرار می‌دهد.