دوشنبه / ۶ مرداد / ۱۴۰۴ - 28 July, 2025
 روزنامه دنیای اقتصاد / ۱۴۰۳/۱۱/۲۸

چگونه موفقیت برند را به بهترین شکل پایش کنید؟

چگونه موفقیت برند را به بهترین شکل پایش کنید؟
سنجش میزان موفقیت یک برند موضوعی چالش‌‌برانگیز است. بسیاری بر این باورند که تنها راه سنجش موفقیت برند، معیار قرار دادن نتایج نهایی کار برای قضاوت است. به عنوان مثال، اگر شما فروشنده یک کالا هستید کافی است ببینید که پس از سرمایه‌گذاری روی کمپین‌‌های ارتباطی‌‌تان، آیا فروش بیشتری داشته‌‌اید یا خیر. از این دیدگاه پاسخ مثبت به مثابه موفقیت و پاسخ منفی به معنای شکست است.