وعده آغاز پروژه ساخت قطعه سه آزادراه تهران-شمال در سال1404 در حالی مطرحشده که هنوز برنامه تامین مالی این پروژه نامشخص است. بررسی «دنیایاقتصاد» در سالآینده نشان میدهد امکان پرداخت سهم دولت از هزینه اجرای این ابرپروژه 140 تا 150هزارمیلیاردتومانی صرفا با تکیه بر بودجهعمرانی کشور غیرممکن است؛ بهویژه با توجه به اینکه میزان تخصیص بودجهعمرانی در 9 ماهه نخست سالجاری فقط 25درصد بودهاست، با اینوجود چهار گزینه دیگر پیشروی دولت وجود دارد که به واسطه آنها امکان تزریق منابع کافی به پروژه آزادراه …