دوشنبه / ۶ مرداد / ۱۴۰۴ - 28 July, 2025
 روزنامه دنیای اقتصاد / ۱۴۰۳/۱۱/۲۹

بهبود سفر مشتری متناسب با ساختار سازمان

بهبود  سفر مشتری متناسب با ساختار سازمان
طی سال‌های اخیر، انتظارات مشتریان از شرکت‌ها بالا رفته. آنها حالا به دنبال تجربه شخصی‌‌‌سازی شده هستند و دوست دارند شرکت‌ها خدمات و محصولات خود را متناسب با سلایق و ترجیحاتشان ارائه کنند. اما شرکت‌ها به دلیل پراکندگی داده‌ها و عدم هماهنگی واحدها از ارائه چنین تجربه‌‌‌ای ناتوانند. واحدهای بازاریابی، فروش و خدمات مشتری معمولا به صورت مجزا و بی‌‌‌خبر از یکدیگر فعالیت می‌‌‌کنند، به اطلاعات یکدیگر دسترسی ندارند و نمی‌توانند به صورت هماهنگ عمل کنند.