دوشنبه / ۶ مرداد / ۱۴۰۴ - 28 July, 2025
 روزنامه دنیای اقتصاد / ۱۴۰۴/۰۳/۱۰

«تارا» در میانه معیشت و بازار

«تارا» در میانه معیشت و بازار
در شرایطی که افزایش هزینه‌‌‌های معیشت بخش عمده‌‌‌ای از درآمد خانوارهای ایرانی را به خود اختصاص داده، ابزارهای دیجیتال و خدمات فناورانه می‌توانند نقش مکملی در بهبود قدرت خرید اقشار کم‌‌‌درآمد و میان‌‌‌درآمد ایفا کنند. یکی از این ابزارها اپلیکیشن «تارا»ست که با تمرکز بر ارائه تخفیف‌‌‌های خرید روزمره، تلاش دارد دسترسی خانوارها به کالاهای مصرفی پایه را تسهیل کند.