هوش مصنوعی چگونه به افزایش فروش شرکتها کمک میکند؟
تیمهای فروش با چشماندازهای چالشی فزایندهای روبهرو هستند. مشتریان بالقوه به تماسهای سرد پاسخ نمیدهند. حتی مشتریان موجود نیز اغلب تمایلی ندارند وقتشان را در مکالمات عمیق و طولانی برای بستن قراردادهای بزرگتر صرف کنند. این موضوع، وضعیت دشواری را ایجاد میکند. تنها راهی که تیم فروش میتواند ارزش خود را اثبات کند، از طریق درک مشتری است، اما تمایل خریداران به تعامل با تیمهای فروش و به اشتراکگذاری چنین اطلاعاتی، دائم کمتر میشود.