چهارشنبه / ۸ مرداد / ۱۴۰۴ - 30 July, 2025
 روزنامه دنیای اقتصاد / ۱۴۰۴/۰۲/۲۲

نخستین کمپین آموزشی اکستریم

نخستین کمپین آموزشی اکستریم
با رشد بازار خودرو در ایران، برند XTRIM پیشگام ارائه خودروهای لوکس و همچنین آموزش مشتریان درباره فناوری‌ها و ویژگی‌های پیشرفته‌ای است که در این خودروها گنجانده شده است. کمپین آنلاین XTRIMHOWTO # که از چهارم اردیبهشت در صفحه رسمی این برند لوکس خودرویی آغاز شده، یک ابتکار چالش آموزشی پنج‌هفته‌ای است که هدف آن آشنایی بیشتر مشتریان با امکانات لوکس و نوآورانه مدل‌های خودروهای XTRIM است.