سال ۲۰۲۴، اتفاقات و چالشهای کمی برای کسبوکارها نداشت. از یک سو، برخی بحرانهای اقلیمی و قوانین دولتی مرتبط با مسوولیت زیستمحیطی در سطح جهان را شاهد بودیم. از سوی دیگر، نتایج انتخابات ایالات متحده و تحولات سیاسی، فضا و چشمانداز کسبوکار را تا حدی تغییر داده است. از نظر فنی، بالاخره شاهد کاربرد هوش مصنوعی در کسبوکار بودیم و حتی برخی وظایف خلاق نیز به آن سپرده شد. در بریتانیا، دولت این کشور قانونی برای ممنوعیت پخش تبلیغ غذاهای ناسالم در ساعات شامگاهی وضع کرد. در آمریکا شرکت …