سه شنبه / ۷ مرداد / ۱۴۰۴ - 29 July, 2025
 روزنامه دنیای اقتصاد / ۱۴۰۴/۰۳/۱۰

نجات‌دهنده‌ شرکت‌ها در شرایط سخت مالی

نجات‌دهنده‌  شرکت‌ها در شرایط سخت مالی
شما چه یک استارت‌آپ و کسب‌و‌کار نوپا باشید و چه شرکتی قدیمی که به‌دنبال تولید محصول یا سرویسی جدید است، برای روبه‏‏‌رو شدن با چالش‏‏‌ها و موانعی که انتظارتان را می‏‏‌کشند به بازاریابی ماجراجویانه نیاز دارید. وقتی به آمارها و ارقام نگاه می‏‏‌کنیم، درمی‏‏‌یابیم که بیشتر از 90‌درصد استارت‌آپ‏‏‌ها و شرکت‌های نوپا در 5 تا 10 سال نخست فعالیتشان از بین رفته‏‏‌اند و وقتی به دلایل این سقوط زودهنگام می‏‏‌نگریم متوجه می‏‏‌شویم که عامل اصلی، چیزی نبوده مگر روش‌های نادرست بازاریابی و انتخاب مخاطبان و جامعه هدف …