دوشنبه / ۲۳ تیر / ۱۴۰۴ - 14 July, 2025
 سایت عصرایران / ۱۴۰۴/۰۱/۳۱

چگونه با اعتراض «باید فکر کنم» در فروش مقابله کنیم؟

چگونه با اعتراض «باید فکر کنم» در فروش مقابله کنیم؟
جمله باید فکر کنم اغلب به معنای خداحافظی با مشتری است. اما چه می‌شود اگر بتوانید قبل از اینکه این جمله بر زبان مشتری جاری شود، جلوی آن را بگیرید؟ در این مقاله، یک استراتژی هوشمندانه و کاربردی برای تنظیم دستور جلسه فروش ارائه شده است که با ایجاد توافق اولیه، مشتری را از همان ابتدا در مسیر تصمیم‌گیری قطعی قرار می‌دهد.