جمعه / ۱۰ مرداد / ۱۴۰۴ - 1 August, 2025
 روزنامه عصر اقتصاد / ۱۴۰۴/۰۳/۱۲

بانک ملی ایران، برند پیشرو در رضایتمندی مشتری

بانک ملی ایران، برند پیشرو در رضایتمندی مشتری
بانک ملی ایران در نهمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری موفق به کسب «نشان زرین رضایتمندی مشتری» و عنوان «بانک دیجیتال کشور» شد. این اجلاس با حضور مدیران برجسته و برندهای مطرح کشور برگزار و به برندهای پیشرو در توسعه فرهنگ مشتری‌مداری تقدیر به عمل آمد. معصومه آقاپور علیشاهی، مشاور رئیس جمهور، از مدیرعامل بانک ملی