چهارشنبه / ۸ مرداد / ۱۴۰۴ - 30 July, 2025
 روزنامه عصر اقتصاد / ۱۴۰۴/۰۲/۲۱

معضلی به نام اعتماد در دیجی کالا

معضلی به نام اعتماد در دیجی کالا
دیجی‌کالا سال‌هاست که عنوان بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی ایران را یدک می‌کشد. گزارش سال ۱۴۰۲ این پلتفرم نشان می‌دهد که تجارت الکترونیک ایران رشد داشته، اما آیا این رشد به نفع مشتریان و فروشندگان کوچک بوده یا دیجی‌کالا به‌عنوان یک بازیگر انحصاری، بازار را در اختیار گرفته است؟  به گزارش عصر اقتصاد یکی از اصول مهم